Seisovien lintukoirien rodunomaista koulutus-, harrastus- ja koetoimintaa Etelä-Karjalassa.

Meidän tavoite

Toiminnan tavoitteena on edistää ja kehittää seisovien lintukoirien rodunomaista koulutus-, harrastus- sekä kilpailutoimintaa. Koulutustilaisuuksia pidetään pääasiassa Lappeenranta – Parikkala –välimaastossa niin kentillä, pelloilla kuin metsissäkin. Lisäksi yhdistys toimii yhdessä paikallisten metsästysseurojen kanssa sekä järjestää kanakoirien erikoiskokeita.

Liity jäseneksi

Jos haluat liittyä yhdistyksen jäseneksi, ota yhteyttä sihteeriin/rahastonhoitajaan joko yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla karjalan.kanakoira@gmail.com. Liitä mukaan yhteystietosi (puh.nro, postiosoite, sähköposti), koirasi nimi, rotu sekä ikä. Yhdistykseen voi toki liittyä, vaikkei koiraa omistaisikaan.

Kaikki kanakoiran hankkimista tai seuran jäsenyyttä harkitsevat ovat tervetulleita tutustumaan seuran toimintaan! Ota yhteyttä sihteeriin varmistaaksesi seuraava tapahtuma.

Jäsenmaksu vuodelle 2023 on 30 €.

Yhdistyksen tilinumero:

FI72 4108 0012 0834 43

BIC-koodi  ITELFIHH

Vanhoille jäsenille lähetetään jäsenmaksu sähköpostitse!