keskustelu

« aihelistaan

Tottista

21.11.2013 klo 20:16
    Aattelin tätäkin foorumia edes hieman aktivoida.. On tullut kyselyä tottelevaisuuskoulutuksista talvikaudelle. Minkälaista koulutusta tarvitaan/halutaan? Millaiselle porukalle olis paras pitää(kaikille tietenkin)? Minkälaisena moodina? Vkloppusetti vai treeni/vko tahti? Hallitus kokoontuu joulukuun aikana ja suunnittelee ens talvea ja mielipiteitä tarvitaan!!!

• Raija Napari

24.11.2013 klo 22:42
    vähän off topic menee, mutta meillä olisi ainakin kiinnostusta/tarvetta "heittohäkki-treenille". Ajallisesti paremmin sopisi viikonloput. Ja koirathan siis on jo "hieman" vanhempia, mutta eivät edelleenkään tottele mitään , että ihan perus tottiskin tulisi meille tarpeeseen :D

25.11.2013 klo 17:08
    Ihan aiheeseen menee. Kaikki koulutustarpeet/halukkuudet on hyvä saada tietoon jotta saadaan ne huomioitua suunnittelussa..

• Petri Savinainen

29.11.2013 klo 09:39
    Terve! Hyvä Raija kun otat kantaa. Toivomasi harjoitushan pidettiin tuossa muutama viikko sitten. Toinenkin voidaan pitää mutta sellainen järjestynee esim. Willen Jahdit tms. kohteessa. Tiedottelen aiheesta kun saamme aikataulut sovituksi (viikonloppuna pidetään). Perustottisharjoittelua esim. viikonlopun tehoharjoituksella. Jokainen saisi taas työkaluja omaan harjoitteluunsa. Toinen tapahtuma voitaisiin pitää sitten esim. kuukauden-kahden kuluttua jossa voitaisiin todeta kuinka harjoitukset ovat purreet. Miltäs tämmöinen vaikuttaa??

8.12.2013 klo 12:42
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Vieläkö olisi ehdotuksia talven koulutuksiin, vähänlaisesti noita on tähän mennessä kertynyt?? Laittakaa viestiä jonnekin(esim tähän ketjuun)/jollekin(hallituksen jäsenille suoraan) että saadaan toteutettua jäsenistön toiveiden mukaista toimintaa! ITSELLEMMEHÄN JA OMILLE KOIRILLE TÄTÄ TOIMINTAA KEHITETÄÄN!!! Matalalla kynnyksellä vain viestejä tulemaan..

• nimimerkki

Teemu Huomolin

11.3.2014 klo 11:30
    Vesityöharjoitukset olisivat tervetulleita, kunhan nuo vedet vielä tuosta hieman lämpenevät ;)

• nimimerkki

Petri Savinainen

11.3.2014 klo 14:26
    Teemulle muistutuksena: katso toimintakalenterista sopivat vesityöpäivät. Kolme tilaisuutta on jo ennalta päätetty tuohon alkukesään. Lisää voidaan pitää tarpeen mukaan.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tottista