Toiminta

Toimintaan kuuluu tottelevaisuuskoulutukset, joiden koulutuspaikkana on pääsääntöisesti Immolan lentokentän alue Imatralla. Koulutuksissa käydään läpi perustottelevaisuusliikkeitä sekä seisojille sovellettuja harjoitteita metsästystä silmällä pitäen. Talvella harjoitusten pakkasraja on – 15 °C!

Harjoitus perutaan, jos kelikameran lämpötila näyttää kylmempää kuin - 15 °C kaksi tuntia ennen harjoitusajankohtaa. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä harjoituksen vastuuhenkilöön!)

Lisäksi talvella pyritään istumaan iltaa muutaman kerran ilman koiria katsellen koulutus- ja jahtivideoita sekä kuunnellen seurakavereiden tarinoita edellissyksyn jahtipoluilta.

Kesällä harjoittelemme vesi- ja jälkitöitä. Heti syksyn alussa järjestetään ensimmäiset metsä- ja peltotreenit, joista jäsenistöä tiedotetaan aina tarkemmin sähköpostitse. Seura järjestää peltoharjoituksia myös fasaanitiloilla muualla Suomessa aina metsästyskauden loppuun asti.

TOIMINTAKALENTERI 2023

Kuvia treeneistä:

KRISTINEBERG, RUOTSI 2013

Kesäpäivät 2013

SAKSANSEISOJAKERHON

KOEKALENTERI:

koekalenteri

(myös ilmottautumiset tätä kautta)