VAATETILAUKSET ja kesäpäivät maksu 13.7 mennessä

Saaja Karjalan kanakoirayhdistys

tilin. FI72 4108 0012 0834 43

maksathan viimeistään 13.7.2022

maksajan nimi ja mitä maksat.

kesäpäiville osallistuminen 10 euroa/hlö

huppari 70 euroa kpl

lippis 15 euroa kpl

*************************

Tilaamme heinäkuun alussa seuran jäsenille hupparit, joissa on seuran logo brodeerattuna selkään.

Huppari on laadukas ja sen hinta on 70 euroa Brodeerattuna.

Hupparimalli on Franklin/Ava zip Hood. Franklin on miesten malli ja Ava on naisten malli.  Värivaihtoehdot ovat musta/oranssi, musta/keltainen sekä musta/vihreä. Ensimmäinen väri on hupparin väri, jälkimmäinen väri kyljessä oleva tehosteväri. Liitteessä värit näkyvät huonosti, mutta googlettamalla löytyy tuolla nimellä parempia kuvia.

Liitteestä löytyy kokotaulukko ja voit myös käydä Selosella sovittamassa huppareita osoitteessa Kaakkoiskaari 18, 53500 Lappeenranta.

Mahdollisuus myös tilata lippiksiä seuran brodeeratulla logolla. Hinta 15 euroa. Värivaihtoehdot ovat vihreä ja oranssi. Lippiksen malli MPH New sunyan.

Sitovat tilaukset 30.6.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen. kaisu.kaaria@gmail.com

Ilmoita viestissä  tilaamasi tuotteen malli, väri, koko ja kpl määrä.